Obaly produktů

Obaly jsou klíčovým kontaktním bodem mezi značkou a zákazníky.

Slouží nejen jako praktický nástroj pro ochranu produktů, ale také jako důležitý komunikační prostředek, který prezentuje hodnoty značky, její přátelskost, modernost a důraz na zdraví.

Popis prvků a zón na etiketě

Důležité a ze zákona povinné údaje jsou umístěny tak, aby byly vidět při pohledu zepředu.

Pět barevných vzorníků pro pilířové kategorie

Dóza na bonbóny

Sklenice na ořechové krémy s pečetí přes víčko

Nálepky na papírové sáčky

Etiketa na kapky a krabička

Obaly na drogerii jsou jednoduché, dvoubarevné, aby nebyly v domácnosti lákavé pro děti.

Obrandování

Logo je umístěno na pohledové plochy s použitím odsazení od okrajů podle ochranné zóny

Náhled rozvinutého motivu na hliníkové láhvi

Motiv časových úseků na skleněných lahvích. Text je relevantní k pití – „Na zdraví!“.

Samolepky jsou pro obrandování produktů nebo obalů. Základní sada vychází z pilířových kategorií.