Pro média

O projektu OlaOla

Manželé Martin a Lucie Bernátkovi založili značku OlaOla s jasnou vizí – chtějí pomoci budovat dlouhověké Česko. Představují si zemi, kde lidé žijí déle, zdravěji a šťastněji, a jejich cílem je tuto možnost přiblížit všem. Motivuje je představa života plného energie a radosti. Života stráveného naplno s jejich dětmi a jednou i vnoučaty, bez zbytečných zdravotních komplikací.

Martin přináší do projektu bohaté zkušenosti z české e-commerce scény a stará se o strategické vedení značky. Lucie se zaměřuje na výběr produktů, budování důvěryhodné značky a komunikaci, která zjednodušuje cestu k dlouhověkosti.
V OlaOla se zaměřují na produkty, které podporují dlouhověkost a zdravý životní styl. Pečlivě vybírají produkty s cílem nabídnout řešení, která usnadní cestu ke zdravějšímu a plnohodnotnějšímu životu. Značka se tím stává důvěryhodným partnerem pro všechny, kteří chtějí investovat do svého zdraví a budoucnosti.

„Jsme teprve na začátku, ale naši misi vnímáme opravdu vážně – chceme dlouhověké Česko. S energií a radostí, bez zbytečných komplikací.“

– Martin a Lucie Bernátkovi, zakladatelé OlaOla

Zakladatelé

Martin Bernátek

Martin Bernátek patří mezi klíčové osobnosti českého online byznysu a důležitého spolutvůrce moderní české e-commerce. Z nuly odstartoval, provozoval a následně úspěšně prodal e-shop Ovečkárna, který dovedl k 300milionovému obratu. Nyní založil a stojí v čele projektu OlaOla, se kterým chce zpřístupnit dlouhověkost běžným lidem a dodat Česku zdravé roky života navíc.

V rámci VC fondu ENTITA WTF? investuje do smysluplných start-upů s touhou tvořit byznys s přidanou hodnotou. Působí jako angel investor, ale také konzultant a mentor, prosazující udržitelné podnikání a zdravý životní styl v byznysu i soukromém životě. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a automobilismu.

Lucie Bernátková

Lucie stála po boku Martina od začátku budování Ovečkárny, kde se starala o kompletní provozní agendu – od péče o zákazníky a správu produktů až po organizační záležitosti. Díky svému empatickému přístupu dokáže skvěle porozumět potřebám zákazníků a vytvářet produktovou nabídku, která má přínos. V OlaOla se soustředí opět na pečlivý výběr produktů, budování důvěryhodné značky a inspirativní komunikaci, která motivuje ke zdravějšímu životnímu stylu.

Fotky

Martin s Lucií, tým OlaOla, eventy

Logo OlaOla je moderní, přátelské a hravé. Klíčovým prvkem loga je stylizovaný úsměv, který propojuje oba nápisy a dodává logu charakter optimistické a přátelské značky.

Logo OlaOla

Formáty pro tisk i digitál (png, pdf a png).

Kontakty pro média

Olaola s.r.o.

IČO: 21764468
DIČ: CZ21764468

Pod Stráněmi 7220
760 01 Zlín

Napsali o nás