Obaly jsou klíčovým kontaktním bodem mezi značkou a zákazníky.
Slouží nejen jako praktický nástroj pro ochranu produktů, ale také jako důležitý komunikační prostředek, který prezentuje hodnoty značky, její přátelskost, modernost a důraz na zdraví.
Popis prvků a zón na etiketě
Důležité a ze zákona povinné údaje jsou umístěny tak, aby byly vidět při pohledu zepředu.
Pět barevných vzorníků pro pilířové kategorie
Dóza na bonbóny
Sklenice na ořechové krémy s pečetí přes víčko
Nálepky na papírové sáčky
Etiketa na kapky a krabička
Obaly na drogerii jsou jednoduché, dvoubarevné, aby nebyly v domácnosti lákavé pro děti.
Logo je umístěno na pohledové plochy s použitím odsazení od okrajů podle ochranné zóny
Náhled rozvinutého motivu na hliníkové láhvi
Motiv časových úseků na skleněných lahvích. Text je relevantní k pití – „Na zdraví!“.
Samolepky jsou pro obrandování produktů nebo obalů. Základní sada vychází z pilířových kategorií.